Backpackers.lt

Kas nutinka Las Vege – tegul nutinka tik Las Vege

Las Vegas reiškė užtarnautą poilsį
Po Ziono nacionalinio parko mūsų laukė Las Vegas miestas. Na jis gal mūsų ir nelaukė, bet mes jo laukėme labai. Nebuvo tai vieta, dėl kurios eitume iš proto. Tai tiesiog buvo dvi planuotos dienos poilsio, šilumos ir atokvėpio. Žodžiu, laukė dvi dienos atostogų.

Tiems, kas galvoja, kad mes ir taip atostogaujam, pabrėšiu – mes ne turistaujam, mes keliaujame. Keliavimas nuo turistinių atostogų skiriasi viskuo. Keliaujant tu vengi turistų, netgi sakyčiau tu jų labai nemėgsti. Biudžetas minimalus, taupai kiek gali, kad kuo daugia pamatyt. Tie, kas yra keliavę, mane supras. Tie, kas nesupras, greičiausiai nėra keliavę, o tik turistavę.

Trinktelėjo gyvybe

Las Vegas miestas yra dykumohe, tad ir kelias iki jo ilgas ir nuobodus. Automobilių nedaug, peizažas nekinta. Tačia vos tik įvažiavome į jo teritoriją, mus tiesiog pribloškė intensyvumas. Paprasti greitkeliai susijungė į „makaronus”, mus apsupo pastatų aibė, automobilių srautas tapo kaip Nascar trasoje.

Kaip nepatyrusį vairuotoją, tai mane kiek išmušė iš vėžių. Radome savo viešbutį. Ko gero, kol radome, kur statyti automobilį, pažeidėme tuntą kelių eismo taisyklių. Visgi, Las Vegas miestas stebino tuo, kad policijos čia nesimatė daug.

Toliau viskas priminė filmus

Įėję į savo viešbutį iškart aptikome visus tuos lošimų automatus, lemputes, švieseles, barus. Visi žmonės lošė, visi gėrė.

Las vegas miestas

Iš esmės per dvi dienas galiu pasakyti tiek: Las Vegas miestas turi dvi vietas, kurios įdomios – pagrindinė jo gatvė The Strip bei Downtown’as. Čia apstu didingų viešbučių, restoranų, prabangos, parduotuvių bei siūlomų paslaugų.

Priminė ir CSI Las Vegas

Būtent dėl visų čia siūlomų paslaugų yra ir kita Las Vego pusė. Ir to nereik toli ieškoti. Seks-turizmas siūlomas jau pagrindinėse gatvėse, pro šalį dviračiais pravažiuojantys plačiakelniai tyliai pasiūlo kokaino, gatvėse pilna benamių, prasigėrusių, prasilošusių, išmaldos ar alaus prašančių, dozę venon gatvėj besišaunančių ir visokių kitokių vietinių žmogystų. Ir čia vis dar tose pagrindinėse miesto gatvėse.

Labai toli nuo jų nėjome. Supratome, kad nežinant, kur čia eit gali labai blogai baigtis. Net klausiant apie vietą, kur rasti viešą skalbyklą, buvo mums nurodyta, kad vieta, kurią mums siūlo, yra „pakankamai saugi”.

Las Vegas mieste yra trys rajonai, patenkantys į Top10 pavojingiausių JAV vietų. Vienoje jų gyvenant bent metus, statistiškai beveik 100% tikimybė, kad tave smurtiškai užpuls.

Visgi, tai gangsterių miestas. Tačiau dabar nepamatysi itališkas kepures dėvinčių kostiumuotų elegantiškų mafijozų. Dabar čia GTA San Francisco išvaizdos „apsmuktkelniai triusikarodžiai”.

Ir lošėm ir gėrėm

Turėjom pakankamai laiko aptarinėti, ką matom mieste. Tačiau nelindom, kur nereik. Mėgavomės poilsiu.

Las Vegas miestas

Leidome sau pakelti biudžeto kartelę. Kartais nueidavome pavalgyti į kavinę, kartais įsigydavome alaus bokalą. Paskui išmokom, kad alkoholis čia nemokamas, kai loši. Tad lošėm mažiausiom sumom ir gaudavom alaus už arbatpinigius.

Aplankėme Tupac’o nužudymo vietą, kelis viešbučius, perėjome Stripą. Valgėme Cheescake factory restorane (pigus, tačiau negėda vadint restoranu). Pamatėme, tą sistemą, kiek reik palikt arbatpinigių (bent 15%, nepriklausomai nuo aptarnavimo kokybės). Pigu nebuvo, bet buvo sotu.

Beje, visiems, kurie keliauja į JAV patarsime, kaip ir mums iki šiol patarė: jei būsite aplink Kalifornijos valstiją, kelių valstijų spinduliu, paieškokite In-N-Out burger. Tai vienas geriausių greito maisto restoranų tinklų. Čia ir darbuotojai šypsos ir burgeriai skanūs.

Las Vegas miestas

Las Vegas miestas paliko įspūdį, bet dvilypį. Tikiu, kad pasilinksminti ir laisvabūdiškiau paūžti mėgstantiems tai puiki vieta. Niekas neteis. Mes gal bandome ieškoti kitų dalykų, tad matėme daug to purvo ir kriminalo.

Visgi, tikrai gerai praleidome laiką, paatostogavome. Bet nesutverti mes miestams. Todėl po Las Vego movėme į šalia esantį Red Rock Canyon nacionalinį parką. Prieš išvykstant dar nusprendėme atsilošti prieš kazino. Ir ką jūs galvojate? Pavyko. Statėm 2$ – išėjom su 3$. Atsilošėm baksą.

Red Rock Canyon nacionalinis parkas

Atvykus į Red Rock canyon nusivylėme – negalima kurti laužų. Tad ir maisto šilto nenusimatė. Na, kol neradome informacijos centro, su rozete. Mes jau turėjome virduliuką, tad ir vakrienę galėjome pasidaryti. Visad sulauki keistų žvilgsnių, kai tualete lauki užverdančio virdulio…Las Vegas miestas

Apvažiavome aplink kanjoną. Buvo labai gražu. Raudoni, geltoni, ružavi, balsvi kalnai ir uolos puošė peizažą. Pavakarieniavome gamtos apsupty. Grįžus į kempingą susipažinome su kaiminystėje esančia pora. Mergina buvo iš Peru, o vaikinas iš Sietlo. Daug bendravome, neapsiėjome ir be alaus. Buvo labai smagus vakaras ir puiki proga socializuotis. Šie liepė būtinai išbandyti „smears” (ant laužo kepami zefyrai, vėliau uždengiami šokoladu ir apklojami krekeriais). Ne tik liepė, bet ir atidavė visą savo smears rinkinį. Karma visdar veikė!

Po puikaus vakaro išsimiegojome ir važiavome į privatų kempingą, kuris būtų arčiau Death Valley – mūsų naujos lokacijos.