Backpackers.lt

Sky Pond – antrasis pagal įspūdingumą žygis JAV

Tingi pradžia

Trečioji diena Rocky Mountains prasidėjo visai kitaip nei mes planavome. Vietoje 6-os valandos ryto mes kėlėmės turbūt tik 9 val. Dėl to praleidome trumpą žygį su reindžeriu, kuris turėjo pasakoti apie „rokių“ gyvūniją, geologiją ir kitas detales. Nesijautėme nei kiek kalti dėl šio tinginiavimo. Mums tiesiog to labai trūko. Pagaliau jautėme ne tik iš kažkur atsiradusią pareigą pamatyti ir nuveikti kuo daugiau. Atsirado ir laisvės bei ramybės jausmas.

Naujas mūsų draugas – Taco Bell

Tą dieną nieko stebuklingo ir nenuveikėme. Praleidome ją informacijos centre, kur radome Wi-Fi ryšį. Kadangi oras per pietus subjuro ir ėmė smarkiai lyti, nusprendėme pasižvalgyti Estes park mieste, kur matėme naujų, neišbandytų greito maisto restoranų. Aptikome Taco Bell. Susidraugavome. Taip, vėlgi turėjo gana daug dalykų už vieną dolerį. Mes neįnoringi klientai.

Sky Pond – antrasis mus sužavėjęs žygis JAV

Kitą dieną, nors ir neišsimiegoję, kėlėmės anksti, nes mūsų laukė naujas žygis JAV, po ištisos dienos tingėjimo. Neišsimiegojome, nes parke elkai (tie patys dideli elniai) baubė, kaip išprotėję. Nei nesupratome, ar ten spiegia patelės, ar patinai, manėme, kad tai susiję su jų rujojimo periodu. Blogai buvo tas, kad šie naktį atklysdavo į mūsų kempingą.

<Apie žygį…

Atsikėlę lėkėme tiesiai į žygio pradžią. Nors pirmoji dalis prasidėjo gan sunkiai, prajudinę kaulus ir raumenis, įsivažiavome. Žygis palengva kilo, o kartu ir mūsų apetitas pamatyti kuo daugiau. Šį kartą žygis buvo daug įdomesnis nei pastarasis Rocky mountains kalnuose – peizažas kito su kiekvienu linkiu ir posūkiu. Kadangi dabar ruduo, medžiai žaižaravo geltonomis, oranžinėmis, salotinėmis spalvomis.

Priėjome krioklius – taškas, kur turistai baigia savo žygį ir kur tikrasis žygis prasideda. Giedrė minėjo, kad šį kartą reikės ir pakopti keturiomis. Taip ir nutiko, tai buvo pirmasis žygis JAV, kurio metu jautėmės pakankamai pažeidžiami dėl skardžio ir judančių akmenų, šlapių dėl šalia bėgančio krioklio.

Kalnų ežerai – patys įspūdingiausi

Pakeliui į Sky Pond ežerą praėjome dar du. Abu jie ne ką mažiau nuostabūs nei galutinis mūsų žygio tikslas. Pagaliau pasiekėme ir jį. Sky Pond iš ties priminė mūsų numylėtinį Grinnel ledyno ežerėlį. Papietavę prie jo po truputį leidomės žemyn.

žygis JAVžygis JAV

žygis JAV

Be dvasinio pasitenkinimo atėjo ir materialinis pasitenkinimas – slapta prisirinkau glėbį malkų (negalima taip daryti), kas mums ir vėl leido taupyti tas, kurias jau antrą savaitę vežiojame bagažinėje.

žygis JAV žygis JAV žygis JAV

Antrasis pagal įspūdingumą žygis JAV pasibaigė skubėjimu ištrūkti iš miško, kai jau buvome gana žemai. Jautėmės nejaukiai dėl didelio turistų kiekio. Pastebimai krito ir žmonių tipas – niekas nebesisveikino, žmonės tapo surūgę, kas trečias darėsi „selfie“ prie kiekvieno labiau riesto objekto.

…apie žygį>

Elnių klyksmai iki paryčių

Po žygio dar greit apvažiavome keletą vietų, kur potencialiai galėjome pastebėti gyvūnų. Nieko nepešę ir prariedėję viršukalnių siaurais serpentinais vykome vakarieniauti ir miegoti. Į palapinę sulindome gana anksti, bet miegoti dar negalėjome ilgai.

Mūsų jau minėti elniai – elkai apsistojo mūsų kempinge. Visa jų kaimenė – apie 30 patelių ir vienas, gailaus snukio, ištisą dieną negaunantis ir ištisą naktį maldaujantis gauti, patinas… Kaukimas ir klykimas tęsėsi iki paryčių.

žygis JAV

Atsibudus ryte pirmas vaizdas, kurį pamatėme ir buvo jų burys, įsitaisęs visai netoliese mūsų. Pasirodo klykimas yra patelių perviliojimo – sulaikymo būdas. Kitoje kempingo pusėje dar du ar trys patinai, kiek kūdesni nei kaimenės vadas, bandė perklykti pateles į savo pusę. Kaskart naujiesiems eržilams priartėjus per didžiojo raguočio haremo, šis puldavo juos vyti šalin. Buvo išties įdomu. Konkurentams ne tik, kad nepavyko pervylioti patelių į savo pusę, kaimenės vado klyksmai nuvyliojo jų vienintelę elkę į 30 merginų būrį.

Didžiajam elkui einant pro mūsų palapinę, aš net kiek prilaikiau Giedrę, mažą kas gali nutikti toje gamtoje. Dar pervylios ir ją…

Tądien nusimatė apie 6 valandų trukmės kelionė į Jutos valstiją – Dinosaur National Monument parką, kuriame planavome pamatyti dinozaurų iškasenas ir raudonąją dykumą. Šios kelionės metu žengsime į ketvirtąją savaitę JAV ir jau būsime nuvairavę virš 3000 mylių šioje laukinėje valstybėje.